فان فور | رسانه بهشتی

فان فور | رسانه بهشتی

شلام
مهسا هستم دوست دارم تو رسانه بهشتی مطالب زیباتری براتون بزارم ممنون میشم تو نظرات مرا همراهی کنید مرسسسششی

دانلود عکس ومتن دو عاشق

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

عکس های عاشقانه جدید و فانتزی رمانتیک + متن های عاشقانه احساسی

عکس های عاشقانه رمانتیک

 

من میخوام اینجا اعتراف کنم.

من به یه نفر که خیلی دوسم داشت خیانت کردم وقتی که تنهام گذاشت سرم به سنگ خورد

برگشتم پیشش اما بدجور شکست خورده بود.

حالا من توبه کردم و میخوام تا آخر عمرم به پاش بمونم.

خدایا چطوری تقاص بدم؟خدایا پیشِ خودت توبه کردم.

حتی گوشیشو خاموش کرده ،خدایا کمک کن تا منو ببخشه.

خدایا تو بغضمو ،اشکمو ببین …

من خطایِ بزرگی کردم پس باید تقاص بدم.

همهء عمرمو میزارم به پاش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی