فان فور | رسانه بهشتی

فان فور | رسانه بهشتی

شلام
مهسا هستم دوست دارم تو رسانه بهشتی مطالب زیباتری براتون بزارم ممنون میشم تو نظرات مرا همراهی کنید مرسسسششی

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ق.ظ


اس ام اس تنهایی تیکه دار 95

اس ام اس های جدید و بروز عاشقانه ،سنگین ،تیکه دار و زیبا 95

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

جهانی‌ها -> اس ام اس

برای من

نقشه نکش …!

من

جهات جغرافیایی را

نمی‌شناسم

و هنوز

در کوچه‌هایی

که با تو قدم زده‌ام

گم می‌شوم؛

برای من

نقشه نکش!

در هیچ نقشه‌ای

راهی به تنهایی من

وجود ندارد …

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

دوستت دارم

دیگر با خون من عجین شده ایی

تو همانی ؛

نفس

تو را ها می کنم

در یک شب سرد زمستانی

بر شیشه ی مه گرفته ی پنجره ی بی کسی ام

ای تنهایی !

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

اتاق سوت و کورم جهان کوچکی است . . .

برای سر کردن با این همه تنهایی و دلتنگی !

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

هر شب در رؤیای من

قدم می نهی !

بیدار که می شوم …

چشم من از تو خالیست !

و نگاهم … درد می گیرد ازین بیداری

تنها … اگر در رؤیای من می پایی

بگذار تا ابد بخوابم !

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست

که در حسرتت خاک می خورند

چه اشتباه مهیبی !

آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد

و مرا در پوشۀ تنهایی گذاشت !

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

تو از کدامین تباری

از کدامین کهکشان

که نه با غروبت میروی

نه با طلوعت می آیی

همیشه با من و در منی

همیشه بی تو و تنهایم !

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

خــواب هـایِ تـو

هـر شـب از سـرِ کـابـوسِ تنهایی مـیـپـرنـد

مـیـنـشـیـنـند رویِ پـلـکــــ هـایـم تـعـبیـر مـیشـونـد …!

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

تنهایی

ذره ذره خودی نشان می‌دهد

وقتی تو آن قدر کم پیدایی که

سنگینی روزگارم را

مورچه‌ها به کول می‌کشند

و من تماشایشان می‌کنم…

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران

تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .

اس ام اس تنهایی تیکه دار 95,اس ام اس تنهایی

روزگار پیرمان نمی‌کند

آدمها تنهایند!….

بشمار… تو روزهای تقویم را

من موهای سپیدم را  !

یکی از همین روزها دست می‌کشم

از تنهایی… و سقوط می‌کنم

از آن بالا….

و می‌پرم روی دوچرخه‌ی هفت سالگی‌ام

من کوچک نمی‌شوم …

دور می‌شوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی