فان فور | رسانه بهشتی

فان فور | رسانه بهشتی

شلام
مهسا هستم دوست دارم تو رسانه بهشتی مطالب زیباتری براتون بزارم ممنون میشم تو نظرات مرا همراهی کنید مرسسسششی

پیامک های عاشقانه و زیبا

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

جهانی‌ها -> اس ام اس عاشقانه

به من در عمق نگاهت

که نا‌کجای جهان است

وطن بده !

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

ببینمت…

گونه هایت خیس است…

بازبااین رفیق نابابت…

نامش چی بود؟

هان!

باران…

باز با “باران” قدم زدی؟

هزاربارگفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها…

همدم خوبی نیست برای دردها…

فقط دلتنگى‌ هایت را خیس وخیس وخیس ترمیکند…

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

چیز مبهمی نیست .

همین بارانی ست ؛

که از چشم تو می بارد ؛

وقت دلتنگی دستهای من .

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

باید می‌رفتم از تو

از تو و ارتفاعات چشمگیرت

هیچکس در قله‌ای که فتح می‌کند

ساکن نمی شود

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

یک نفر

مرا در ایستگاه شب

جا گذاشته است

درست

مثل چمدانی که

تو جا گذاشتی اش پیش من

برای من نه

برای چمدان ات برگرد

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

دلتنگى‌ محله ای ست پر ازدحامِ یادت

که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،

که خود را هم گم میکنم …

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

با رشته ی زلف توام امشب سر راز است

افسوس که شب کوته و این رشته دراز است

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه
از وقتی که
بلندی روزهای دور از تو
و
کوتاهی شبهای با تو بودن را دیدم،
ایمان آوردم
که خورشید هم
به تو حسادت میکند ماه من …

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

غربت

یعنی

به دنبال ِ کسی گشتن

و همه را شبیه او دیدن

و به همه لبخند زدن

و پیش ِ همه بغض کردن

و باز

و همیشه

به دنبال او گشتن

پیامک های عاشقانه و زیبا,اس ام اس عاشقانه

جمعه دستش بند است

به دلتنگى‌ من

بیکار که میشود

برای بغض هایم

غروب میبافد…

پیامک های عاشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی