فان فور | رسانه بهشتی

فان فور | رسانه بهشتی

شلام
مهسا هستم دوست دارم تو رسانه بهشتی مطالب زیباتری براتون بزارم ممنون میشم تو نظرات مرا همراهی کنید مرسسسششی

 

غیرممکن

دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ مرتضی پاشایی غیر ممکن

 

من هنوز وقتی که با غمت درگیرم

چشمو می بندم سمت دریا میرم

مثل آوارم که رو خودم میریزم

تا ته این تقویم من فقط پاییزم

غیر ممکن یعنی من و تو ، تو ساحل

عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برام دلتنگی

یعنی می فهمی که تو همین آهنگی

♫♫♫

توی ساحل تنها غرق میشم با تو

به چشام برگردون چشاش دریاتو

خیلی دوست دارم تو باید برگردی

تو که رویاهامو غیر ممکن کردی

غیر ممکن یعنی من و تو ، تو ساحل

عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برام دلتنگی

یعنی می فهمی که تو همین آهنگی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
مهسا یاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی