فان فور | رسانه بهشتی

فان فور | رسانه بهشتی

شلام
مهسا هستم دوست دارم تو رسانه بهشتی مطالب زیباتری براتون بزارم ممنون میشم تو نظرات مرا همراهی کنید مرسسسششی

دانلود اهنگ مرتض پاشایی بنان نبض احساس

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ

 

نبض احساس مرتضی پاشایی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

» دانلود آهنگ نبض احساس «

 

 

متن آهنگ نبض احساس مرتضی پاشایی

 

دلخوری از بغض پری می فهمم
ناراحتی غصه داری می فهمم
دلواپس فردای با من بودنی
دلگیری از من اما درگیر منی
داری دل می زنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حق میدم من حالتو می فهمم
داری دل می زنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حق میدم من حالتو می فهمم
نبض احساستو می گیرم و حالت خوش نیست
این دفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست
دارم می بازمت ای داد بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم می بازمت ای داد بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
مهسا یاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی